Fredag


Idag har min dag varit aslång:O !
Först kom jag till skolan på möte sen träffa jag mathilda och vi gick och käkade en sallad på hennes lunch sen så väntade jag till hon slutade så åkte vi buss till skogsbo, så böt hon om sen gick vi ut på promenad på 6,4km så det var skönt :)
Sen kom vi in och kollade på massa avsnitt på skärgårdsdoktorn sen åkte jag hem och satt på mig lite varma kläder sen åkte jag in till skogsbo igen vid tio så forsatte vi kolla på massa med olika avsnitt av skärgårdsdoktorn.
Asbra ju ..
Sen var jag och hälsade på hos mamma !:)
PYSS!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaa jasså, dom var ju skit snyggga :D <3

2011-02-20 @ 15:03:21
URL: http://taas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0